Класифікація косметичних засобів. Найпопулярніші бренди косметики.
Напевно, жодна жінка не може уявити своє життя без використання косметики, і це стосується не тільки жінок. Шампуні, мило, зубна паста - все це і є косметика, якою кожна людина користується з ранніх років.
Існує велика кількість класифікацій косметики. В основному косметика ділиться на кошти за призначенням і по області застосування. Більшість косметологів ділять косметичні засоби за призначенням на декоративні та уходовые.
Декоративна косметика призначена для зміни зовнішнього вигляду. В основі цієї косметики колірний пігмент, що забарвлює волосся, шкіру, губи, вії. Ну і звичайно, якісні косметичні засоби не повинні приносити шкоди і не мати небезпечних елементів, а також містити активні захисні інгредієнти.
Уходовые косметичні засоби підтримують здоров'я волосся, шкіри та інших частин тіла і поділяються на декілька категорій:
1)Очищення – ці засоби містять спеціальні елементи, які поєднуються з шкірним жиром, забрудненнями і пилом, отже, при змиванні кошти, очищаються волосся, шкіра і інші ділянки тіла. До цієї групи відносяться косметичні засоби по догляду за волоссям, шкірою і нігтями, такі як мило, шампуні, гелі, лосьйони.
2)Зволоження і живлення. Основне завдання таких засобів – відновлення природного балансу шкіри. Також продукти харчування і зволоження можуть містити додаткові елементи, завданням яких може бути розгладження, пом'якшення, матування, заспокоювання, об'єму або гладкості. У цей клас уходових косметичних засобів входять креми, гелі, бальзами, ополіскувачі, які наносяться на тривалий період часу, до повного вбирання.
3)Додатковий догляд - ця група косметики здійснює глибоке очищення і інтенсивне відновлення шкіри. До таких засобів належать скраби, пілінги, гоммажі, зволожуючі і очищаючі маски, які наносять на час від декількох хвилин до кількох годин.
Незважаючи на загальні цілі (очищення, зволоження, живлення, фарбування) косметичні засоби по області застосування діляться на косметику для обличчя, волосся, тіла і мають безліч відмінностей. Навіть засоби по догляду за шкірою навколо очей повинні бути більш м'якими, так як ця галузь потребує делікатного догляду. Також різні потреби і шкіри обличчя і тіла, так як кожна частина може мати специфічні проблеми. Тому ці засоби мають у складі відмінні компоненти.
Ще однією класифікацією косметичних засобів є їх поділ на індивідуальні і професійні. Професійні засоби містять велику концентрацію активних діючих інгредієнтів, отже, можливі побічні ефекти. Тому такими засобами повинні користуватися тільки професіонали своєї справи, які безпомилково підберуть правильну косметику. Використання професійної косметики дає максимальний ефект, а от підтримка результату слід робити з допомогою індивідуального (домашньої) косметики.
Також є поділ всіх косметичних засобів на «мас-маркет», «міддл-маркет» і «люкс», яке запропоновано маркетологами з основних критеріїв – ціна, якість, комфорт, престиж. Мас-маркет відрізняється своєю доступністю і невеликою ціною. Приклади косметики типу мас-маркет - L'oreal, Maybelline, Procter & Gamble, Schwarzkopf, Wella, Nivea, Garnier, Johnson & Johnson, OLAY, Max Factor, EVELINE, а також косметика прямих продажів Oriflame, Avon, Mary Kay. Міддл-маркет – це щось середнє між мас-маркет і люксової косметикою, характеризуються високою якістю наближеному до класу «люкс», але не настільки розкручені (Nouba, Isa Dora, Artdeco). Люкс-косметика – це брендова косметика з високою ціною, яка обумовлена престижністю та історією модних будинків. До косметики класу люкс відносяться марки: Chanel, Estee Lauder, Christian Dior, Lancome, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent і інші.
У нас на сайті інтернет-магазину «BARBARA» Ви можете придбати оригінальну польську косметику і косметику популярних брендів, яка добре себе зарекомендувала на ринку аптечної, професійної та елітної косметики. Ви можете купити різні креми для обличчя, фарби для волосся, пінки для волосся, лаки для волосся, шампуні для волосся, креми для шкіри, крему нічні, денні креми, сироватки для обличчя, лосьйони для обличчя.