Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» , компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони входять до переліку непродовольчих товарів , що не підлягають поверненню та обміну.
Тільки в разі не відповідності товару замовлення!!
13.1 Покупець має звернутися до магазину не пізніше ніж 1 добу після отримання товару.
13.2. Продавець залишає за собою право провести незалежну експертизу якості Товара, зокрема у своєму експертному центрі.
13.3. Гарантія не поширюється:
•Замінений, зламаний, товар покупцем;
- Необтяжливе поводження з товаром,
• Ушкодження внаслідок недбалої експлуатації;
•Дефекти, несправності або корозії, що виникли внаслідок впливу хімічних та інших речовин,
•Експлуатаційний знос і природна зміна стану товарів із боку покупця,
-Якщо огляд товару не був зроблений відразу під час отримання товару.
Під час повернення замовлення покупець зобов'язується надати Продавцю:
1.Товар повністю відповідно до замовлення.
2.Пісимну претензію з описом вад.
3. Документи, отримані під час придбання Товара (накладна з друком, чек).
4. Оригінальне паковання.
13.4. Термін огляду претензії становить 10 (Десять) днів